Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist Member That one person19/Female/Canada Groups :iconaswf: ASWF
 
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 57 Deviations 991 Comments 6,498 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Bad News by TwistedKitty86
Bad News
I drew this awhile ago but I never got around to uploading it, so here you go! I'm a big fan of Wade Barrett (Well Bad News Barrett now technically lol) so I figured i'd draw Sapphire if she where teaming with him, I think it came out pretty good but I'm open to your guys' opinions, I'm not the best at drawing humans or anatomy lol and I drew this one with out any pictures to go by either so I think I did alright, but let me know what you guys think! :)

Artwork © me :icontwistedkitty86: Any theft of my art work WILL NOT be tolerated, no under any circumstances is my artwork allowed to be uploaded to any other deviant's page or site without my permission, if so please give credit.

Sapphire © :icontwistedkitty86:

BNB © WWE
Loading...
So apparently you can post statuses on here now lol that's new. Anyways how are you guys doing? It's been awhile lol :P

deviantID

TwistedKitty86's Profile Picture
TwistedKitty86
That one person
Artist
Canada
Butts.
Hey guys. So I just noticed that i've been on deviantART for 3 years now. Like holy crap, where has the time gone. Even though i don't post much as i used to i still love all my followers and that so don't worry. But yeah 3 years. Anyways that's it really, nothing interesting here. I'm on Christmas break now, and f course i forgot to bring my tablet when i came home, oh well maybe i'll post some traditional art, who know? anyways i hope you guys have a safe and fun Christmas holidays and all that, Have a good one! :)


~TwistedKitty86
  • Mood: Mesmerized

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconsketchynix:
SketchyNix Featured By Owner Dec 5, 2014
Thank you for the watch! :)
Reply
:icontwistedkitty86:
TwistedKitty86 Featured By Owner Dec 5, 2014
You're welcome :) love the art btw :D
Reply
:iconsketchynix:
SketchyNix Featured By Owner Dec 5, 2014
Thank you! :3

Quick apologies about the bummer I just posted though. ^^;
Reply
:icontwistedkitty86:
TwistedKitty86 Featured By Owner Dec 9, 2014
No worries :P hey if you ever need someone to talk to feel free to hit me up :)
Reply
:iconsailio717:
sailio717 Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
T Hanks for the fave on my Shield design~ Be sure to check out my RedBubble for more!
Reply
:icontwistedkitty86:
TwistedKitty86 Featured By Owner Apr 29, 2014
You're welcome, keep up the great work! :)
Reply
:iconiamrockenbach:
IamRockenbach Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thx for your +watch XD
Reply
:icontwistedkitty86:
TwistedKitty86 Featured By Owner Apr 17, 2014
You're welcome :)
Reply
:iconbritishmindslave:
BritishMindslave Featured By Owner Apr 4, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you very much for the watch!
Reply
:icontwistedkitty86:
TwistedKitty86 Featured By Owner Apr 4, 2014
You're very welcome :)
Reply
Add a Comment: